Förbannad!

Ibland bara bubblar förträngda känslor eller minnen upp och förstör hela ens dag. Som just nu! Kom och tänka på en sak som hände förra sommaren och jag blir så arg att jag skakar. Inte ens en cigg kunde lugna ner mig.. Förstår inte hur vänner kan behandla en så och inte ens förstå varför dem behöver be om ursäkt?! Nu fattar ni säkert ingenting, men vill inte berätta precis hela historien. Sen killen jag snackar om blev super lack när jag polisanmälde honom, och sa att jag var en tjallare :S Jag mådde inte så värst bra efter det han gjorde mot mig heller, så det var väl inte mer än rätt att jag anmälde aset? Försöker lägga det bakom mig men det enda jag begär är en ursäkt! Ska det vara så svårt?

Nu ska jag försöka lugna ner mig och kolla ett avsnitt "two and a half men"<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0