Off Work!

Hallåå!

Sjukanmälde mig från jobbet idag, känner mig fortfarande krasslig och min hosta fuckar verkligen min hals. Så jag stannar hemma och dricker te istället (:
Ska söka vidare på lägenheter idag med, men hittar inga bra sidor. Boplatssyd är ju ganska stor men det kostar 300kr bara för att få söka :/ Om någon vet en bra sida, tipsa gärna! Skulle uppskattas stort :)
Idag har jag även beställt lite mer kläder från H&M, en oversize stickad tröja,leggins och en vanlig tröja. Kommer bli skönt till vintern (:

I lördags kväll stack jag och pojkvännen hem till hans polare för att chilldricka och spela lite brädspel. Jag fick en flaska rött av min "svärfar" så det drack jag, haha tål verkligen inte rött vin. Sen efter ett tag tappa alla intresset för spelet utom ogge så han vann såklart. Fuskade säkert eftersom ingen hade koll...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0