Framtida planer

Heej!

Fan va jag längtar till Januari när jag ska göra min stora ryggtattoo!
Den kommer nog kosta en del, men det kommer lätt vara värt det! Och sen ska man ju till Milano i Mars och stanna där i 2,5 månader, dock har jag faktiskt inga planer för sommaren än.
Detta året blir det bara att jobba, tjäna ihop lite cash och sen njuta av julen. Undra om jag kommer klara mig själv i Italien? Kan ingen som helst Italienska, och har aldrig varit särskilt mycket där. Jag kommer ihåg 2009, när jag åkte till London för första gången. Jag var livrädd och hade aldrig rest ensam förr, men jag klarade mig ganska bra ändå tycker jag :) Visst, jag hade problem med att hitta till mitt "Hostel", men det var bara att fråga någon på gatan så fick man hjälp. Hoppas bara Italien går lika bra.. Bra också att euron går ner som fan nu, billigare för mig när man ska växla pengarna!

Nu känner min mage av kaffet, så BYE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0