Dance monkey, dance!

Hahaha har hittat världens bästa video på Youtube, "Andy Milonakis - Psycho Rap"
Jag har nog riktigt sjuk humor men denna videon var awesome!

http://www.youtube.com/watch?v=MFfYkJA_g8g


Idag åt jag hos syrran, världens godaste lasange. Skönt och äta hos henne imellanåt, mammas mat börjar bli enformig och smaklös, sorry mamma :/ Får nog snart börja lära mig att laga mat med, kan typ steka ägg och göra äggröra, hahaha.. Thank heavens för min kille, han är värsta kocken<3 Så när vi flyttar ihop får han laga maten och jag äta den :O nä men får väl tvätta kläderna i return och städa kanske. Städa är jag iallafall bra på!

Nu ska jag göra ett kopp te och njuta till "Two and a half men", är helt besatt av den serien nu. Fast gillar inte alls dem nya avsnitten med Aston kutcher. Det ska vara med Charlie Sheen eller ingen alls!

Go Kwell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0