Känner mig preggo

Har jobbat idag, med Romeo haha. Först hade vi det lite stressigt för vi har fått fler ställen att kolla till men på samma tid som innan så vi fick stressa lite på morgonen. Sen tog vi igen det och kunde relaxa ett tag :) Skönt som fan att bara jobba till 9, sen komma hem och bara chillla hela dagen..

Fy fan imorse hände sjukaste grejjen, jag hade druckit te och ätit en banan, sen skulle jag borsta tänderna och när jag böjer mig fram över vasken bara "spyr" jag ^ Det var inte som att kräka på riktigt, utan det liksom bara rann ur mig :S skit skumt.. utöver det känns min mage konstig, hård liksom. Äh jag vet inte, kanske bara inbillar mig massa. Men det med "spyan" var verkligen sjukt. Hoppas inte jag är preggo!




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Sura uppstötningar är vanligt när man är gravid men inte förrens i slutet av graviditeten och hade du varit i det stadiet hade du vetat det! ;)

2011-10-18 @ 19:02:59
URL: http://stephanieharms.blogspot.com/
Postat av: Smootch (Julia)

va skönt och veta! Blev lite nervös där ett tag, men har andra symtom med.. så ska nog kolla upp det imorgon (:

2011-10-18 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0