Vg barn

Hejsan!

Nu har min förkylning nästan gett med sig, har bara lite snuvig nästa och en lagom sexigt hes röst. Trots detta har jag presterat grymt bra på provet idag, kunde alla frågor utom en. Blir alltid så för mig, det är nog därför jag aldrig lyckas uppnå mvg. Men vg är inget att klaga på :)

Jag fick en tanke idag på att verkligen göra min blogg till en makeup-blogg. Ni kan önska en look (ex,Rihanna) och så kan jag visa vilka produkter ni kan behöva och vilka som är bäst till er hy.  Sen gör jag looken på mig själv och lägger upp en video (om jag kan lyckas med det) eller bilder så ni kan se hur det blev. Vad tycks om det? :)


Ubergammal bild på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0