skäms på mig!

Hejsan!

Fan va jag känner mig dum! Skulle sälja bilen idag, men då ska såklart serviceboken och registreringsbeviset försvinna. Så jag fick ju vänligt ringa köparen och be honom vänta en vecka så jag kunde beställa nytt registreingsbevis och leta efter boken. Fan va korkad jag är att jag inte kolla upp om jag hade dem innan :S Hoppas bara han inte ändrar sig och skiter i bilen för jag kan inte ha kvar den.
Har letat hela dagen igår och idag utan resultat :( Sen vet jag knappt hur boken ser ut, det gör ju inte det lättare.

och dessutom är jag pank som en råtta så måste till banken imorgon och sälja av lite fonder. Usch vad saker kan gå snett.. Får gå av min frustation med charlie (vovven) sen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0