Mainstream

Hejsan

Nu har jag skaffat iphone! Haha, ganska efter alla andra men va fan. Det kommer ju ut nya modeller hela tiden. Jag köpte i allafall inte 4:an. Den är helt gjort i glas och så som jag behandlat mina andra mobiler, tror jag inte det skulle vara smart och ha en sådan.
Nä det fick bli iphone 3gs och jag är nöjd än sålänge.

Igår provade jag på ett nytt friskis o svettis pass som hette "core". Helt SICK träningspass! Det var till för dem som var vana vid att träna och ville ha en utmaning. Jag har ju ändå tränat 2-3 gånger i veckan i 3 månader nu, så jag provade. Men fy fan va jobbigt det var, mina händer svullnade under passet och blev lite blåaktiga! Kan bero på att jag röker ^ Så nu har jag extrem träningsvärt i precis hela kroppen, man känner sig hyffsat effektiv asså.

Idag ska jag plugga lite granna och gå ut med hunden, passa på att ta lite "vår" bilder med kameran som legat undangömd ett tag. Lägger upp bilder sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0