Mac Makeup=Great!

Go Kväll!

Jag har blivit totalt kär i sminkmärket Mac. Det finns en tjej på youtube jag har börjat följa som är grym på olika "looks" och man lär sig jätte mycket av hennes videor. Man blir även shoppoholic på sminkprodukter (A). Vet inte hur mycket smink jag köpt på kicks nu sen jag börja se hennes videor. Om Ni är intresserade av kolla in henne, så heter hon "Pixiwoo".



Kan berätta att jag använder Mac pro longwear concealer (sitter grymt bra och håller hela dagen) och som fondation har jag Mac mineralize satinfinsih spf 15. Sen har jag flera ögonskuggor från mac. Kommer förmodligen köpa puder från dem också.

Annars ikväll har jag pluggat till engelska jag har imorgon och kollat in världens roligaste komedi "observe and report", kolla in den om ni har tråkigt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0