Lucky's Lada

Hej!

Idag har jag fet baksmälla men super roliga minnen från igår.
Först åkte jag och Pojkvännen till Kristiansstad för att kolla på bil. Det gick sådär, jag hitta visserligen forden och den var faktiskt helt ok :) sen åkte vi till hundai men den bilen var Katastof! Jag vände direkt i dörren när jag såg den. Nu förstår jag varför dem inte satte ut en bild på den på blocket. Sönderrostad och Fugly!
Later on efter allt bil-windowshopping åt vi på MAX, sjukt gott men ack så onyttigt.

På kvällen drog vi på förfest hos therese, var dock inte så jätte livat när det vara var jag, min pojkvän, tezz och anna. Men senare efter vi dragit lite drinkar kom zebbe och sen 3 till killar till.
Efter min flaska vin och två öl var jag och alla andra redo att dra till lucky's lada :) Där var skit ball, träffade massor av människor man gick i gymnasiet med och folk man umgicks med innan. Alla hälsade på alla och det var skön stämning. Min stackars kille kände sig nog ganska utanför med tanke på att han kommer från malmö och känner ingen i höör, så han fick sitta ensam och dricka medans jag mingla runt :)

Tråkigt att man behövde GÅ hem mitt i natten sen bara. Det är ca 8 km hem till mig från lucky's.. Men man jobba ju av hamburgaren från max :)

Snart åker jag och min super trötta pojkvän ner till byn , för att han ska slaffsa i sig bakis-mat. Jag är också rätt frestad men jag tror jag sparar mig.

Ha en din dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0