cash!

Hej!

"Äntligen" får jag sålt min dyra sportbil! Jag kommer sakna den som FAN, men har man inte råd så har man inte. Så imorgon åker jag och pojkvännen till k-stad för att kolla in lite andra bilar. Jag har bla tittat ut en ford och en hundai. Jag kommer verkligen sakna det där när alla tittar efter mig när jag är ute och crusar :) Min vackra eclipse :(
Men det positiva är ju pengarna, trots allt.

Häromdan var jag på en anställningsintervju på ett ålderdomshem utanför hörby. Jag har blivit så pass desperat efter ett jobb. Det gick bra osv, så jag ska gå brevid en vecka först, och sen får jag ser hur det går. Men jag har allvarligt börjat tveka på om jag kommer klara det. Snackade med en tjejkompis som arbetar med det nu och när hon beskrev vad hon fick utstå om dagarna, så fick jag panik. Jag behöver som sagt pengar men jag sjunker inte så lågt att jag tvättar gubb-snoppar och torkar avföring för en lön på kanske 12 000 ut i månaden.

OH! igår var jag och provade på afro dans på friskis o svettis :D Det var väldigt lätt träning, ingen fysiskt krävande alls. Men det var kul, så kanske kommer bli fler gånger. Känner dock av lite värk i roompan (y) Härligt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0