Åstorp

Hej!

Häromdagen åkte jag för och träffa en gammal polare jag inte sett på typ ett år. Det har ju tyvärr blivit att jag träffar polare allt mindre, ofta för att jag växt ifrån dem eller man bara inte orkar ta sig till dem. Den här killen då jag träffade bor ca 8 mil från mig och jag vågar inte köra dit sen jag körde vilse på väg hem därifrån, och tågen är as dryga. Men är man tillräckligt uttråkad så :)
Det var ialla fall super trevligt att hänga lite med honom igen, jäkla adhd barn^
Jag har nog aldrig träffat en så mentalt utvecklingsstört cool kille :)
På kvällen åkte jag hem, nerkyld som en mupp, efter vi hade gått ute ganska länge och träffat hans "polare".

Och USCH imorse! Jag skulle besiktiga bilen kl 8 i hörby, så jag går upp kl 7 och kör till hörby. På plats checkar jag in men då står det att jag är avbokad! Son of a bitch! Jag går och frågar en kille inne på verkstaden och då påstår han att jag inte betalt in. Så jag fick köra hem igen, och boka om besiktningen annars skulle jag få körförbud den 1 april.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0