Midsommar

Här sitter jag "pigg och vaken" hos min pojkvän och försöker blogga, men hans tangentbord låter jätte mycket haha.. jag stör nog honom lite grann (a).
idag är det ju midsommar, och i'm on fire! Ska bli jätte kul, ville egentligen fira det hemma men nu blir det med polare.
och pga att jag är ensam uppe sitter jag inne på Nelly.com IGEN och kollar på klänningar till när den riktiga sommarvärmen kommer, och hitta denna:

Är den inte promiskuös ;)? Haha har redan beställt hem den ändå. Blir sexig att ha på sig när vi åker utomlands, jag och pojkvännen.

Nä nu ska jag göra kaffe, och njuta av det till en cigg! kanske förbereda frukosten också, får väl ställa upp någongång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0