Vila i frid

Idag fick jag reda på att en gymnasiekompis till mig dött i en bilolycka i thailand :( Han brukade åka ner där för att träna mui thai och det hela känns så overkligt! Gick in på facebook imorse , nyvaken och allt och så läser man det.
Jag som hade en så trevlig helg..
Vila i frid Joakim<3

Det är bara så jävla tragiskt när så unga människor dör :( Haft en annan vän som dog när han var 19 och det var fruktansvärt. Ju fler sådana nyheter ju mer paranoid blir jag om min pojkvän. Vet inte vad jag hade gjort om han hade försvunnit från mig..
Har tyvärr varit med om alldeles för många dödsfall redan i mitt liv, ex båda mina föräldrar har gått bort, min kusin, mormor, min brorsdotter och nu 2 vänner.

Ni är saknade och älskade allihopa<3




Kommentarer
Postat av: Malin :]

usch ! vad hemskt ! :(

2011-02-28 @ 09:33:21
URL: http://hovtramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0