One flew over the cuckoo's nest

Godmorgon!

Igår var det så fint väder så jag och pojkvännen bestämde oss för att dra ut på stan istället för att dra till köpcentret Entre (som vi först hade sagt). Jag är ganska farlig att släppa loss på stan dock, kan verkligen inte hålla pengarna i plånboken! När det är knök fullt med folk som stan som shoppar så måste jag också. Det är precis samma som att titta på när andra äter, jag blir hungrig?
Resultatet blev en t-shirt från ginatricot, smink från make up store och lite hårsaker. Inte mycket men väl värt :)

På kvällen drog vi till Bd och njöt av massa godis till gökboet. Underbar film som alla måste ha sett innan dem dör, cult film nr1#!  Har Ni inte sett den så kan jag verligen rekomendera den. Min kille var ganska skeptisk först när jag berättade att den utspelade sig på ett mentalsjukhus, men han blev glatt överraskad. Fick även se Bd's små öken ödlor igen. Jag trodde ärligt talat ALDRIG jag skulle säga att ödlor var SÖTA men det är dem verkligen. Speciellt när dem sover eller solar sig under värmelampan. Kommer lägga upp bilder på småttingarna sen :)

Snart måste jag göra vid mig, S bror och familj kommer på middag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0