Nelly

Fick nyss hem mitt paket jag beställt från nelly.com! Ett par byxor med skönt tunt tyg med ganska lös passform och ett tight svart linne från vila. Gillar verkligen vila's kläder, bra kvalitet och bra priser (:

Har även klippt mig idag, har ju slingat håret blont 3 gånger på 1 och ½ år och inte klippt mig. Så det var skönt att få gjort. Planerar på att färga håret ganska rött sen, lite ironisk med tanke på att jag är redhead egentligen ?! Just nu är mitt hår en enda röra av färger, blont, brunt, rött osv..

Om någon skulle undra varför jag inte lägger upp bilder på mig själv så är min kamera hos pojkvännen och mina gamla bilder är inte värda att lägga upp. Det kommer nya bilder snart !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0