Mysteriet med låt löst

ÄNTLIGEN har jag hittat den grymma låten jag hört på radion lite då och då. Det jag stört mig på mest är att dem ALDRIG har sagt efteråt vem som gjort låten, dem gör ju dem med alla andra låtar?! whats up with that? Även denna gången jag hörde den uteblev dem med informationen men jag var listig och memorerade lite av texten så jag kunde söka på google sen :D Så nu är jag nöjd fast jag förmodligen kommer lyssna sönder den redan ikväll.

Kom nyss hem från träningen. Jag hade kännt mig mycket bättre om inte mina smalben hade typ gått i sönder. Kan inte hoppa eller springa utan att det gör piss ont :/ Får vila benen lite från träning nu, vill ju inte bli förlamad och inte kunna springa mer.

imorgon ska jag till min pojkvän och sen träffa en gammal killkompis som jag tappat lite kontakt med. Vi tyckte det var dax att ses igen så imorgon blir det nog ut på pub och sen bio. Dock går det inga filmer jag är speciellt villig att se. Shit va dåliga filmer som kommer ut på bio nu förtiden btw, mest massa "romantiska komedier" och barnfilmer :S Jag vill se rå skräck eller bra thrillers, ingen dubbad jävla barnfilm^

Tinie Tempah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0