Hipp hurra födelsedag!

Idag blir jag 20 och det känns underbart!
Äntligen kan jag följa med killen och hans polare ut på lite roligare ställen. Har alltid bara blivit 18-klubbar men det slipper jag nu!
Men jag måste säga att jag blev besviken imorse. Hade önskat mig pengar till en tattoo jag ville få gjord och jag hade upprepat denna önskan fleera gånger, men så glömsk som mamma är fick jag ÄNNU en hårstylings apparat. Jag har 7 st! Jag inte faktiskt inte fått något jag önskat mig av mina föräldrar på flera år. Dock av min pojkväns föräldrar får jag jätte fina presenter,varje gång. Men det är väl tanken som räknas :) Min syrra hade inga cash så det blir inga pengar därifrån heller, så det återstår och se vad jag får från henne idag.

Min dag är planerad såhär:

*Packa och dra till malmö
*Firas av pojkvännen och ha mys
*Gå ut med några polare till Mando och äta fint
*Åka till köpenhamn och gå på club<3

Hoppas min dag blir lyckad i allafall. Och det blir ju mer firande imorgon!
Synd bara att äldsta syrran inte kunde komma från stockholm, hennes man bröt höftbenet förra veckan och kan inte röra sig, så syrran måste ta hand om stackaren.

Ha en bra dag ni andra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0