Big Suprise!

Glad alla hjärtansdag People!

Jag låg ensam i min säng och tröst åt lite klubba när plötsligt min kille kommer in i mitt rum med en enorm blomsterbukett och ett stort fånigt smile på läpparna. Han bor trots 6 mil från mig så han har kört ändå från malmö bara för att överraska mig på denna fina dag. Ni kan ju tänka er hur glad jag blev! Var beredd att "fira" alla hjärtansdag ensam, men så blev det inte :) Har lite dåligt samvete dock att jag inte köpte något åt honom, men kan ju skylla det på att jag inte hade en aning om att han skulle dyka upp idag. Så vi myste lite och drack te, sen var han tyvärr tvungen att dra igen.. Han pluggar ju högskola heltid vilket han tar väldigt allvarligt.

Jag är ledig imorgon men har en del plugg att ta itu med trots det. Funderar på att sola solarium efter pluggandet, får ju inget solljus i detta februarivädret.

Hoppas iallafall att Ni också haft en trevlig dag, tycker det varit många på facebook som bara klagat på alla hjärtansdag. Finns verkligen inget tvång att delta i kärleksvimlet men onödigt att slänga ut massa hatkommentarer^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0