ingen träning=dålig sömn?

Godmorgon!

Jag har sovit riktigt jävla dåligt inatt och nästan varenda natt vaknar jag vid 4-5  på morgonen^. Kan det bero på att jag inte har tränat på länge? Jag var ju sjuk ett tag som gjorde att jag inte kunde, sen har det kommit massa saker ivägen helt enkelt. Men lyckades ta mig tid till träningen igår, kände för att komma igång igen, uppehåll är aldrig bra!

Helgen var helt ok, i fredags var jag hos pojkvännen i Malmö och vi umgicks lite med två av hans vänner. Skulle egentligen bli fler, men folk drog sig ur. Så där satt vi i Ogges lägenhet och kolla på gamla barnprogram vi såg när vi var små :P Det är faktiskt ganska kul att titta tillbaka på sånt :) Som dricka hade jag köpt en Pina colada, funkar INTE att bli full på! Det var så himla sött och smakade bara FÖR mycket. Det hade kanske varit gott med ett halv glas eller något, men icke mer!

På lördag drog jag hem till Höör och på kvällen blev det lite mer fest med gamla polare :) Har saknat dem, var typ 9 månader sen jag snackade med en av dem. Men kvällen blev lyckad på Rom och Öl och roligt umgänge.

(Helt off topic här)Btw, jag vill tipsa Er om en super bra Brun-utan-sol kräm för hela kroppen, den heter ACO sunkissed body lotion. Kan köpas på vilket apotek som helst! Jag använder denna mycket och den ger jätte fint lyster till huden :)

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0