Det löser sig alltid

Godmorgon!

För ca två dagar sen gick jag och fixa manikyr till naglarna, de blev skit snyggt :) Hittar dock inte min digitalkamera så jag kan ta bild på de :/ haha jag är inte alls van vid långa fixade naglar, känns som jag slår i dem i allt.

Och nu har jag ny bil, den är så söt! Det blev en svart mitsubushi colt. Överrolig o köra, kallar den min lilla gokart (:

Jag har en lite fundering.. Vad betyder det om man drömmer om sin pojkväns polare ganska ofta? Jag har gjort
det nu typ 4-5 nätter och jag får sånna skuldkänslor, men samtidigt kan jag ju inte styra mina drömmar. I drömmen är vi jätte kära i varandra och vi har haft (6)^
Många skulle säga att det är något undermedvetet jag tänker om den killen och som "tränger sig upp" i drömmarna. Men jag är överlycklig med den killen jag har!

Lite synpunkter på detta? Kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0