Busy woman!

Hejsan!

Har varit ett litet upphåll med skrivandet, men nu är jag tillbaka i rutan:)
Denna helgen har varit gaaalen, först på fredag blev det tjejfest med mina girls. Haha "S" blev tankad på 4 cider, och jag drack en hel liter vin. Finns den roligaste videon på oss upplagd på min facebook, men kommer nog ta bort den, för arbetsgivare kan ju kolla upp ens facebook-sida och jag tror inte jag kommer vara så populär efter den filmen. Dagen efter skulle "s" och jag göra högskoleprovet! Lyckat.. både hon och jag höll på att kräka i provet på morgonen. Men vi fullföljde det, även om vi bara gissade på matten x) 

Igår sålde jag min röda pärla (bilen) i örkelljunga, det var sämsta vägen dit och dem som skulle köpa bilen bodde verkligen mitt ute i ingenstans. Tur var det att min pojkvän och hans kompis var med, skulle aldrig hittat dit annars. Kan ju inte ens läsa en karta. Efter detta åkte vi till Väla i helsingborg för att låsa upp min iphone. Hade glömt min pinkod så kom inte in i mobilen.. Jag är så smart ibland^
Sen shoppa jag ett par jeans från H&M och en t-shirt på carlings. MUMS!

Idag ska jag köpa en "ny" bil, det fick bli en mitsubishi colt. Orkar inte leta efter bil mer, är så himla trött på att åka runt hela skåne och titta på bilar som inte alls ser ut som på bilden. Nä jag får vara nöjd med denna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0